wtorek, 8 stycznia 2013

boca boca w Boca Burger

Rok 2012 w świecie polskich kulinarnych trendów okazał się między innymi rokiem burgerów. Długo miałam opory przed spróbowaniem tej kulinarnej specjalności, ponieważ danie zawiera pyszną, pełnoglutenową bułkę (której, tak trudno się czasem oprzeć). Niemniej postanowiłam spróbować.


Na burgera wybrałam się z koleżanką do jednej z kilku powstałych w ubiegłym roku w Warszawie burgerowni. Wybrałyśmy Boca Burgers na Oboźnej 9. Wnętrze lokalu przypomina znane nam z filmów amerykańskie burger bary z lat 50. Brakuje tylko boksów ze stolikami i czerwonymi skórzanymi kanapami. Niestety, powierzchnia tego małego lokalu nie pozwala na takie szaleństwa. Jest za to dużo kolorowych krzeseł, może nawet trochę za dużo... Poza tym motyw czarno-białej kratki kojarzącej się z szybkimi wyścigami fajnie koresponduje z ideą lokalu - szybko dostaniemy tu dobre jedzenie, które choć z fast foodem się kojarzy, do końca nim nie jest.

Klientów traktuje się tu po amerykańsku. Obsługa jest bardzo miła i pomocna, chętnie doradzą i podpowiedzą, który burger będzie najlepszą opcją dla nas. Gdy tylko rzuciłam hasło "bezglutenowa", choć na tablicy z menu nie znajduje się taka wersja burgera, zaproponowano mi odpowiednio zmodyfikowane danie.


Wybrałam Burgera BBQ w zestawie, z grillowaną cebulką i boczkiem, koleżanka burgera na ostro z papryczkami  jalapeno. Na dania czekałyśmy nie dłużej niż 10 minut. Ja, zamiast buły dostałam większą porcję warzyw i frytek (bardzo dobrych, grubych frytek) plus fenomenalny i prawdziwy duński sos remoulade (za przypomnienie smaku wakacji spędzanych w Danii wielki plus dla lokalu). Mięsko zamówiłam średnio wysmażone i takie dostałam. Różowiutka w środku wołowina była idealna. Całością najada się człowiek do syta.

Reasumując - jeśli właściciel rozwinie pomysł na wprowadzenie na stałe i udoskonalenie menu bezglutenowego może to być to, co bardzo pozytywnie wyróżni miejsce na mapie burgerowych lokali. Dla wszystkożernych to dobre miejsce do zjedzenia dobrej jakości "hambuxa". Polecam.

Boca Burgers, ul. Oboźna 9, Warszawa (tuż przy Teatrze Polskim) Otwarte :pon - sob.: 12:00 - 22:00, niedz.: 14:00 - 20:00. Do lokalu prowadzą schodki od ul. Oboźnej oraz podjazd od ul. K.Karasia, więc można wjechać wózkiem:)

3 komentarze:

  1. fajne miejsce, pójdźmy tam jeszcze kiedyś!

    OdpowiedzUsuń
  2. mysle ze mozesz im spokojnie dac rade wprowadzenia burgureow i innych produktow bezglutenowych..oraz np. milk shakow sojowych, itd. Tzn. wszystko dla wybrednych, uczulownych, etc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już z nimi rozmawiałam, dziś mi powiedzieli, że opcja z bułką bezglutenową odpada bo bułka jest po prostu niedobra ;) Cóż, można by to jeszcze inaczej rozwiązać...

    OdpowiedzUsuń