poniedziałek, 18 lutego 2013

Karton inny niż wszystkie

W ramach zbierania 1% rozpoczynam nową akcję pt. "Zamiast lajków zbieram procenty". Akcja nawiązuje do popularnych w początkach 2013 roku na facebooku próśb o lajki.



Z przyjemnością każdemu zrobię zdjęcie z plakatem. Jeśli jesteście chętni, możemy się spotkać. :)
Tu znajdziecie plakat w formacie A3 do wydrukowania. Zachęcam także do przesyłania na mój adres (forsycja na gmail.com) samodzielnie wykonanych zdjęć z  plakatem w rękach.  Może uda nam się zrobić z tego wspaniałą galerię ;) Mam nadzieję, że uda się sfotografować jak najwięcej osób trzymających mój plakat, dzięki czemu dotrze on do większej rzeszy podatników.

Oto informacje potrzebne by rozliczając PIT przekazać mi 1%:
nazwa OPP: Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego
numer KRS: 0000083356
Mam szansę: Martyna Marcinkowska

4 komentarze:

  1. Właśnie omawiam podatki i takie tam ;) Jutro plakat zawiśnie u mnie w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam drukarki, żeby plakat wydrukować, ale z chęcią pojawię się gdzieś, gdzie plakat jest już wydrukowany i zapozuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny plakat - super pomysł i wykonanie!
    Już udostępniłem dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lo, ty przed wydrukowaniem cykaj fotę sobie i wysyłaj na maila do mnie!
    Qki, dla Ciebie sesja z dojazdem do domu ;)
    Simon, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń