środa, 20 lutego 2013

za czym kolejka ta stoi??


O Bezpłatnym Dostępie do Internetu dowiedziałam się latem 2012 roku od kuzyna. Ponieważ w Warszawie znajduje się jedyny w Polsce punkt odbioru kart Aero2 prosił mnie bym załatwiła taką kartę dla niego. Okazało się, że punkt leży przecznicę od mojego mieszkania, więc bez wahania zgodziłam się na jego prośbę. Wtedy jeszcze nie wiedziałam...Choć w mediach o tym cicho, reklam też zdaje się nie ma zbyt wiele, punkt odbioru kart Aero2 jest oblegany.



Co gorsza godziny otwarcia punktu (10-17) pokrywają się z godzinami pracy, aby się tam wybrać należy wziąć urlop lub być bezrobotnym/uczniem na wagarach/studentem... Sama robiłam już 4 podejścia do tego interesu. A, że bywam zabiegana i nie lubię bezproduktywnie czekać w kolejkach, zwykle po 30 minutach odpuszczałam sobie.

Zastanawiam się czy interes wart jest tego stania. Ktoś korzystał już z tego systemu? Z opisów brzmi dobrze.

Celem Spółki jest zapewnienie mieszkańcom Polski dostępu do szerokopasmowego, mobilnego Internetu, w oparciu o bezprzewodową sieć telekomunikacyjną opartą na technologii HSPA+ 900 oraz LTE 2500TDD. Rozwój sieci szerokopasmowego mobilnego Internetu, możliwy jest dzięki posiadanym przez Spółkę częstotliwościom radiowym. Aero2 realizuje zaawansowany proces budowy sieci w technologii Evolved HSPA (HSPA+) na terenie całej Polski. Zastosowane rozwiązanie (HSPA+) zapewnia mobilny dostęp do szybkiego Internetu (...). Spółka Aero2 będzie udostępniała Bezpłatny Dostęp do Internetu (BDI) w paśmie 900MHz do 21 grudnia 2016 r. (http://www.aero2.pl/)

2 komentarze:

  1. Ja próbowałem korzystać jakieś pół roku temu chyba - niestety wtedy mieli duże ograniczenia na rodzaje i modele modemów które współpracują z ich kartami/siecią... Więc koniec-końców nawet nie udało mi się połączyć. Nie wiem czy coś się zmieniło - pewnie fora internetowe pomogą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aero2 jest OK kartę można sobie wyrobić. Nawet jak masz internet może się przydać. Będziesz na wczasach, w lesie na wycieczce, masz smartfon np. dual sim albo tablet nie musisz myśleć gdzie tu iść do kafejki, aby sprawdzić pocztę, sprawdzić mapę itd.
    Naprawdę poleca, a wiele ciekawych materiałów co i jak skonfigurować nie chodzi o samo Aero2, ale np. smartfon, tablet znajduje się na forum http://darmowyinternet.net/forum/

    OdpowiedzUsuń