czwartek, 9 stycznia 2014

zmiany zmiany zmiany

Stary rok przeminął z wiatrem i podmienił konta w PTSR. To informacja głownie dla osób, które od czasu do czasu sypią groszem do mojego garnuszka. Aktualny numer to:

81 1440 1390 0000 0000 1569 1646

Nowy rok to też czas na nową kampanię 1%. Tutaj numer KRS nie uległ zmianie, ale muszę wymyślić jakąś nową strategię komunikacyjną. Po zeszłorocznej "Zamiast lajków zbieram procenty" spodziewałam się dużo. Miałam wsparcie "real social media killer" i wszystko wyglądało bardzo optymistycznie. Aż przyszły wyniki... Cała kampania i zaangażowanie wielu cudownych osób nie przyniosły jednak lepszych rezultatów niż poprzednie lata.

Zaczynam się zastanawiać, czy najlepszą zachętą do przekazywania 1% nie byłoby, gdyby mi się faktycznie mocno zdrowie pogorszyło... Jakieś kule, jakiś wózek? Wiem, smutne mam przemyślenia. Nic jednak nie poradzę na to, że Polacy mają już taką dziwną przypadłość, że mobilizują się dopiero wtedy, gdy widzą prawdziwą krzywdę czy zło. Bardziej porusza widocznie upośledzone dziecko, niż osoba zaradna i z pozoru zdrowa, której przyszłość uzależniona jest jednak od cholernie drogich leków.

Może ktoś z Was ma pomysł na pozytywną kampanię?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz