piątek, 6 grudnia 2013

najlepszy prezent mikołajkowy ever!

Według większości lekarzy najlepszym sposobem na zbadanie, czy SM rozwija się jest badanie rezonansem magnetycznym mózgu. Każda osoba poddana terapii w ramach programu z NFZ zobligowana jest do zrobienia rezonansu raz w roku, aby łaskawy Fundusz wiedział, czy opłaca mu się leczyć pacjenta. Przyszła i pora na moje doroczne badanie. 

Najpierw okazało się, że jest opóźnienie i na czczo czekałam do 14 na zwolnienie się maszyny. Po 40 minutach wyszłam z niej niemal na czworakach. Tak zwykle działa na mnie rezonans. Jedni twierdzą, że to kontrast, ale ja wiem swoje. Z kontrastem czy bez wychodzę z MRI na nogach z waty i z niejasnym umysłem. 

Przez kolejny tydzień starałam się nie martwić wynikami.

Aż w końcu przez zawieje i zamiecie orkanu Ksawery dotarłam do szpitala po wyniki. 20 minut przed zamknięciem. 

I odetchnęłam z ulgą:


























Nie widać istotnych różnic! Lek działa! Hurrrra! Najlepszy prezent mikołajkowy ever!


1 komentarz: