czwartek, 6 listopada 2014

Rozliczenie 1%

Kochani!
Nadszedł ten dzień! Dotarły do mnie  wyniki ubiegłorocznej zbiórki 1%. W tym roku do mojej wirtualnej kiesy na konto PTSR wpłynęło od Was ponad 10 tys zł!

Tradycyjnie już z tej okazji chciałam podziękować wszystkim, którzy przeznaczyli na mnie swój 1%. Wierzcie lub nie, ten dzień w roku, gdy przychodzi do mnie rozliczenie PITów i przeglądam spis Urzędów Skarbowych, czuję się lepiej niż otwierając prezenty pod choinką! Gdzieś tam pod warstwą makeupu i rysami twardej sztuki, kryje się małe dziecko, które wzrusza się okrutnie. Każda złotówka mnie rozczula. A gdy znajduję na liście totalnie nieznaną mi miejscowość, szukam jej na mapie i fantazjuje o tym kto i dlaczego zdecydował się wpisać właśnie moje nazwisko na picie. I jestem wdzięczna za każdy grosz, bo jest on symbolem troski. I buduje psychicznie.

Z tej okazji chciałam też podziękować Andżelice, z którą w duecie zrobiłyśmy akcję "Skazane na niepełnosprawność" oraz Arturowi, który zajął się graficzną stroną akcji. Bez tej dwójki poddałabym się i nie zrobiła żadnej akcji w tym roku.

Prawdopodobnie moje leki będę dalej otrzymywać w ramach NFZ. Możecie zapytać wobec tego po co zbieram kasę. Otóż wiemy wszyscy, że SM to jest choroba podstępna i przewrotna. To, że teraz jest ze mną dobrze nie znaczy, że za chwilę nie pogorszy się. Pieniądze zebrane na moim subkoncie mogę przeznaczyć na rehabilitację (co już wielokrotnie czyniłam), zakup leków (nie tylko tego głównego) oraz wiele wiele innych rzeczy. Kasa jest więc ciągle potrzebna!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz